fins que els lleons no tinguin els seus historiadors,
les històries de cacera seguiran glorificant als caçadors

dimecres, 12 de gener del 2011

Responsabilitat

Crec que tot això em va gran. Fins ara m'havia limitat a ventar la petita flama perquè anés creixent. Ara, tinc por. Ser conscient que puc fer una foguera i limitar-me a quedar-me en un racó picant dues pedres perquè en salti alguna espurna, és dur. Dur i cobard. Molt cobard. Perquè era conscient del què suposava el compromís. (I també que em superava).

Les millors revolucions es fan a batzegades i sense pensar-s'ho massa.
No és el meu estil.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

APRENDRE A FER SERVIR L'ENCENEDOR

CREMA,

CREMA,

CREMA,

CREMA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada