fins que els lleons no tinguin els seus historiadors,
les històries de cacera seguiran glorificant als caçadors

dilluns, 4 d’abril del 2011

Mmm..

Feia temps que no escrivia.

He de buscar alguna motivació a part de la política i la festa, és massa el buit existencial que es fa dins meu quan m'adono que ja fa mesos que no toco la guitarra i que la trompeta... allà està. També quan m'adono que ja no em truquen de l'ETT i que torno a dependre totalment dels meus pares sense fer res a canvi, tractant-los fatal. Tampoc faig bé la política perquè res funciona com a mi m'agradaria. I els amics són tots de la secta, ja no sé què dir-me amb els normals a part de demanar-los un piti o que vagin bé els exàmens. I m'agradaria trobar alguna cosa de profit a fer... d'aquí poc faré vint anys i no hi ha res que faci especialment bé, cap qualitat que em permeti fer-me un raconet en aquest món, si més no per independenditzar-me econòmicament i moralment dels meus pares i no sé, sentir que tinc alguna utilitat en aquest món a part d'anar aprovant cosetes a la universitat, emborratxar-me o fer assemblees que no tenen cap resultat polític real i que només fan que frustrar-me. Sort que hi ha gent que em comprèn, però fa massa dies que no veig a l'Alba.